Beat the City Fun Run

Zondag 20 september wordt de eerste Beat the City Fun Run georganiseerd in de binnenstad van Doetinchem. De Fun Run is een recreatieve loop voor jong en oud waar meedoen belangrijker is dan winnen.

Vanaf het stadhuisplein is een leuk parcours uitgezet door het centrum. En als vereniging kun jij een plekje op de route krijgen. Laat de deelnemers op een leuke, originele manier kennis maken met jouw sport en jouw sportvereniging. Denk aan een bal door de basket gooien, de hardste service slaan, mikken op een latje, lopen over een evenwichtsbalk, …Iets wat typerend kan zijn voor jouw vereniging.

De Fun Run vindt plaats in de Nationale Sportweek en kun je dus goed gebruiken om de deelnemers vervolgens uit te nodigen voor een proeftraining bij jouw sportvereniging. Vanuit Sport-ID wordt er in de NSW geen gezamenlijke andere kick off georganiseerd.

Er zijn tien plekken op het parcours gereserveerd, wil jij meedoen? Laat dit dan z.s.m. weten en stuur een bericht naar info@beatdoetinchem.nl 

Beat the City Fun Run is een initiatief van Argo Atletiek i.s.m. Binnenstad Bedrijf Doetinchem en stichting Simonsplein.


Laatste nieuws berichten

Beat the City Fun Run
Beat the City Fun Run

Lees verder

Belangrijk bericht! 24 t/m 26 juni
Belangrijk bericht! 24 t/m 26 juni

Lees verder

Hitte, wat te doen?
Hitte, wat te doen?

Lees verder